Background Image
Previous Page  12 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 36 Next Page
Page Background

12

®

IN DER SCHULE

TÉMA 3

AKTIVITY

1. Téma je vhodné využít ke kinetickým hrám a nácviku pokynů.

Cvičení TPR

(Total Physical Respon-

se) – kdy děti vykonají to, co bylo řečeno:

Geh ans Fenster. Komm zur Tafel. Setz dich an den Tisch.

Zeige dein Bild.

Pokyny zadává učitel.

2. Pro hru

Co je to?

použijeme Kouzelnou krabici a Vláček. Pokud žáci zatím neznají aktivně neur-

čitý a záporný člen podstatných jmen, volíme dialogy pouze s jednoslovnou odpovědí

Ja/Nein

.

3.

Kreslicí diktát

– to je něco, na co budou děti pyšné a co je povzbudí. A když za něj dostanou

známku nebo jiné hodnocení (samozřejmě to nejlepší), budou moci se o svou radost podělit i se

svými rodiči.

VÝRAZY K OSVOJENÍ

die Taf

el

der St

uh

l

das Fenst

er

der Schr

ei

btisch

der Ti

sch

die T

ü

r

das Bild

die Landkarte

die CD

das B

ü

cherregal

die Uhr

die

Sch

achtel

POKYNY

Učení pokynů se doporučuje formou vět. Je nezbytné, aby

učitel od počátku důrazně používal podstatná jména se členy,

i když je žáci zatím neumí aktivně použít. Tím, že je slyší, si je

ukládají do paměti a navyknou si na ně jako na přirozenou

součást jazyka.

VĚTY

Was ist das?

Das ist der / die / das…